Geçen sonbaharda kocam ve ben Los Angeles’tan Florida’ya bir karayolu gezisi için bir karavan kiralamaya karar verdik. New Mexico’da dağların tepelerinde piknik yapmayı, Teksas’ta yıldızların altında uyumayı ve Mississippi’de bir sette karides ızgara yapmayı (elbette karavanda ızgara olurdu) hayal ettik. Nihayetinde, Amerika’ya yaptığımız 2.200 millik gezimiz unutulmazdı, ama bu sebeplerin hiçbiri yüzünden.
Kadın telefonda ısrarla, “70 yaş üstü İngiltere ehliyeti olan kimseyi kabul edemiyoruz” dedi. 83 yaşındayım ama kafamda 60 yaşındayım ve kocam John 76 yaşında. Kimse bizi bu potansiyel engel konusunda uyarmadı. Amerikalılar için yaş sınırı aynı olursa karavan işinin çökeceğini düşündüm.
Başka bir firmayı aradık. Temsilcileri, yaş sınırlaması olduğunu hiç duymadığını söyledi. “Sorun değil” dedi. “Sizin için mükemmel bir karavanımız var.” Ancak, 45 fit uzunluğundaydı. Londra otobüsü büyüklüğünde bir şeyi park etme düşüncesi, sadık kocam için bile çok fazlaydı.
Sağduyu galip geldi ve bir tane kiraladık ford kaşifi
Yeni Meksika
Salsa ve çıkartma şoku
Bir mola çok gecikmişti. The Great British Baking Show’da jüri üyesi olarak kek yeme işimin yanı sıra, Birleşik Krallık ve ABD’de tek kadından oluşan sahne şovumun seçmelerini yapmıştım ve çok yorucuydu.
Bu yüzden büyük maceramıza atılmadan önce iki kişilik bir elektrikli scooter kiraladık ve Los Angeles’taki Venice Beach’teki tahta kaldırıma gittik. Ancak sağır edici derecede yüksek sesli müzik, abur cubur ve kaba sözler ve “Beni Yen” gibi mesajlar içeren şort satan tezgahlarda emeklememiz moralimizi canlandırmak için çok az şey yaptı.
Kaliforniya’dan ayrıldığımız gün yağmur yağıyordu. Arizona’ya vardığımızda güneş tepelerin üzerinden parlamış ve muhteşem bir operatik ışık gösterisi sunmuştu.
New Mexico’daki Sante Fe’ye kadar ulaştık; bir avlunun etrafına kurulmuş büyüleyici bir ahşap bina kümesi olan otelimiz Vanessie’de her yerde olduğu gibi personel yetersizdi. Yalnız çalışan bize lamine bir not verdi: “Restoranımız, oda servisimiz ve barımız şu anda kapalı.” Faturanıza 30$ servis ücreti eklenecek.”
Neyse ki Vara Vinoteca caddenin karşısında açıktı. Krem peynir ve kimyonla doldurulmuş küçük Padrón biberleri, ton balığı ceviche ve ananaslı salsa ve küçük bir kase sıcak, hafifçe kavrulmuş kabuklu midye yedik, hepsi dört bardak çeşitli California Cabernet Sauvignon ile servis edildi.
Tüm yemeklerimizi bu basit küçük odada yemeyi çok isterdim. Ancak Santa Fe harika restoranlar, ilginç mimari, sanat müzeleri ve arzu edilen şeylerle dolu dükkanlarla dolu, o yüzden keşfe çıkalım. John bir şapkacı dükkanına aşık oldu ve oradan iki otantik Stetsons satın aldı. Ayrıca torunları için iki beyzbol şapkası almak için inanılmaz meblağlar harcadı. 41 dolarlık beyzbol şapkası ile 5 dolarlık beyzbol şapkası arasında bir fark var mı? Görünüşe göre.
John, kesilmiş plastik su şişelerinden ve kırmızı, siyah ve altın spreyle boyanmış 150 dolarlık karşı konulamaz bir kolyeye olan özlemim karşısında da aynı derecede şaşkına döndü. Canlı, esnek, tüy kadar hafif – bir sanat eseriydi. Ama görünüşe göre en azından bizim için paranın satın alamayacağı bir parçaydı: Mağazanın kredi kartı sistemi bir ABD Posta kodu gerektiriyordu ve nakit kabul edilmiyordu. Biz vazgeçtik.
Fiyatlar bizi her zaman şaşırttı. Döviz kuru, ABD’yi İngilizler için şaşırtıcı derecede pahalı hale getirdi, artı vergiler ve bahşişler? İnsanlar tezgahta kahve alırken bahşiş beklediklerinde biraz kırılırım. Ve şimdi dokunmatik ekranlar yüzde 15 ve üzeri bahşişler gösterdiğine göre, bir latte macchiato büyük bir satın alma gibi geliyor. Sadece benzin ucuz görünüyordu, Birleşik Krallık’taki yarı fiyatına.
Teksas
Astronotların yemek yemeye cesaret ettiği yer
“Sıkıcı, düz, kahverengi, sonsuza kadar sürer”: Herkes Teksas’tan nefret ettiğimizi söyledi. Ama gerçekten hoşumuza gitti. Belki de Güney Afrika’nın uçsuz bucaksız topraklarında büyüdüğüm için, bir yel değirmeni ve bir kiliseden biraz daha fazlasının olduğu küçük kasabalar kalbime dokundu.
Öğle yemeği için Lubbock’ta tavuk fileto, yapışkan kaburga ve hepsi yapışkan barbekü sosuna bulanmış burgerler yiyen yerlilerle dolu bir restoran olan Dirk’s’te durduk ve ardından bir şurup gölünde çörek veya krep yedik.
Garson, “Yeşil var mı?” diye sorduğumda kafası karışmış görünüyordu. Sonra gülümsedi ve “Ah evet, yeşil fasulyemiz var.” Tatlı bir meyve suyunda konserve fasulye olduğu ortaya çıktı.
Ayrıca Amerikalı garsonların sizi menü seçimleriniz için düzenli olarak tebrik etmelerine ve sizi “İyi seçim”, “Mükemmel” ve hatta “Harika” ile ödüllendirmelerine de şaşırdık. Şununla birlikle cips ister misin? “Etkileyici!”
San Antonio’ya vardığımızda bir şeyler içmeye hazırdık. Yükseltilmiş çiçek tarhları, parke taşlı patikalar ve River Walk’un gezici mariachi grupları arasında bir sahil kafesi, birinci sınıf margaritalar (buz gibi, sadece bardağın kenarında tuz, çok tatlı değil) ve tortilla cipsleri hala sıcaktı. Genç garsonun nehir kenarındaki bir masada guacamole hazırlamasını izlemek bir zevkti: jilet gibi keskin bıçak, taze biber, mükemmel olgun avokado ve domates. Ve muhakemesi iyiydi – doğranmış çiğ kırmızı soğan dokunuşu, yeterli miktarda limon sıkması ve bolca biber ve tuz serpiştirildi, hepsi hafifçe karıştırıldı ve kaba ezilmemişti. Lezzeti olabildiğince uzun süre korumak için çok yavaş yedim.
Tüm gezimizin en kötü yemeğini, Alman mirasıyla gurur duyan Texas Hill Country’deki turistik kasaba Fredericksburg’da yedik. Şehrin kuzeyindeki dükkanları, müzeleri ve galerileri gezerek ve kızarmış tavuklu sandviçler ile muzlu ve cevizli kreplerden oluşan bir öğle yemeğinin tadını çıkararak güzel bir sabah geçirmiştik.
Bu yüzden güney tarafı için büyük umutlarımız vardı. Ama ne yazık ki, tarihi evler plastik sürahiler ve deri pantolonların içine sıkıştırılmış Barbie bebekleri gibi turist ıvır zıvırlarıyla doluydu. Menüsü otantik Alman yemekleriyle övünen bir restorana çekildik. Aşırı tatlı sosla şımartılmış domuz pirzolası, tatsız lahana turşusu, tatlı ve asma kırmızı lahana ve görünüşe göre pişirilmemiş bir toz karışımdan patates püresi servis edildi. Tabaklarımızı bıraktık ve mikrodalga acil durum tayınları olan Campbell’s Domates Çorbası için motelimize döndük.
Ertesi gün, Houston’a giderken yol kenarındaki bir kilisenin önünden geçtik, devasa reklam panosu bizi uyarıyordu: “Şehvetten vazgeç, İsa’yı kabul et.” Bu işaretin, Uzay Merkezinde birkaç saat geçirip ölene kadar en kalıcı hatıram olabileceğini düşündüm. Houston. Ayın jeolojisi ve NASA astronotlarının su altında eğitim alma şekli gibi konuların benim için bu kadar büyüleyici olacağını hiç düşünmemiştim.
Ama kafeterya! Şaşırtıcı, şimdiye kadar halka açık bir yerde gördüğüm en iyisi: tatlı çörek veya ekşi hamurlu sandviçler, ev yapımı çorbalar, sıcak kızartmalar ve ızgaralar, taze tortillalar, ölümcül etoburları cezbetmek için bir salata barı ve görünürde abur cubur yok. Torbalarda ve tüplerde dondurularak kurutulmuş yiyeceklerle ilgili olağan NASA yaklaşımından çok uzaktı.
Louisiana
Akşamdan kalma nasıl doyurulur
Louisiana, bamya ve etouffées ile ünlüdür, bu yüzden eyalet sınırını geçip Baton Rouge’da bir Cajun kültürü köyü olan Louisiana Eyalet Üniversitesi’nin Kırsal Yaşam Müzesi’ne gittiğimizde gastronomi bekliyordum. Sanırım fazla iyimserdim. Kafedeki jambalaya ve karartılmış balıklar tatsızdı ve kurumuştu. Londra’da daha iyi Cajun yemeği yedim.
Great Mississippi Road’daki Plantation Alley, artık halka açık olan Gone with the Wind tarzı yarım düzine malikanesiyle beni şaşırttı. Bunların en güzeli, dalları kocaman bir yeşil tünel oluşturan 250 yıllık güney meşe ağaçlarından oluşan bulvarıyla Oak Alley idi. Ama anlayamadığım şey, muhteşem ağaçların evden çok daha yaşlı olduğuydu. Bu meşe ağaçlarının bölgeye özgü olduğu ve bir zamanlar mülk boyunca büyüdüğü ortaya çıktı. Ev 1836’da inşa edildiğinde, köleleştirilmiş işçiler, kök sistemleri gölgeliklerinin boyutuna uyan 60-70 yaşındaki dev ağaçların 28’ini söküp Mississippi Barajı’na giden bir caddeye yeniden dikmek zorunda kaldı.
Büyük Mississippi Yolu nihayet New Orleans’a ve süslü ferforje balkonlarıyla ünlü Fransız Mahallesi’ne çıkıyor – gündüzleri Viktorya döneminin iyi zevkinin bir resmi. Cahil İngilizler, “zevk zevkinin” geceleri Bourbon Caddesi’ndeki kokteyllerin, pizzaların ve sosisli sandviçlerin tadı haline geldiğini, rock ‘n’ roll gruplarının, çöp kutularını döven küçük çocukların, yetişkinlerin fonunda olduğunu çok az biliyorduk. gece 3’e kadar caz çalmak ve sarhoş turistlerin yüksek sesi
Ama parti atmosferini sevdim ve bir daiquiri’ye büyük bir düşkünlüğüm var, bu yüzden bir bar gezintisine çıktık. Artık iyi bir mango kokteylinin sırrının şişelenmiş mango şurubu değil, taze mango olduğunu biliyorum. Ve ertesi sabah, çok fazla mango ikramı ve biraz uykudan sonra, iyi bir rende peynirle eşleştirilmiş karides ve irmiklerin akşamdan kalma için mükemmel bir tedavi olduğunu öğrendim.
Florida
Hindi, tatlı patates ve modern cennetten bir parça
Yolculuğumuz başladığı gibi bir kumsalda sona erdi. Neyse ki Venedik’teki gezinti yolundan uzaktaydı.
Florida Panhandle’daki küçük Seacrest Beach topluluğunda, 30A Otoyolunun Emerald Sahili’nde bir haftalığına bir ev kiraladık. Bu sekiz millik streç – bir tür yapay, mükemmel tasarlanmış modern Cennet – Pensacola ve Panama Şehri arasındaki 16 beyaz kumlu plaj mahallesinden oluşuyor. Rosemary Beach, Seagrove Beach, Alys Beach, Grayton Beach, WaterColor gibi isimlere sahip yerleşim yerleri mükemmel kumu ve istenen 30A adresini paylaşıyor.
Herkes bisiklete biniyor ve mükemmel bronzlaşmış anneler kaldırım kafelerinde kombucha ve buğday çimi hakkında sohbet ediyor. Çocuklar bile lüks bir katalogdan fırlamış gibi görünüyorlar.
Arkadaşların arkadaşları bizi tatillerindeki Şükran Günü yemeğine davet ettiler; hindi ve tüm süslemeler, tatlı patates, cevizli turta ve dondurma. Onlara teşekkür ederken, o cömertliğin sevincinden, aile yakınlığından ve çocuklarının nezaketinden bahsettim. Ev sahibimiz güldü. “Çünkü biz güneyliyiz,” dedi. Chicago’da aynı olmazdı. Belki bir sonraki yolculuğumda bunun doğru olup olmadığını görmek için kuzey rotasını kullanırım.
Hayalimdeki Winnebago’yu Los Angeles’ta kiralamayı başaramadığımıza sevindim. Başarmış olsaydık, asla geleneksel bir Amerikan ailesi Şükran Günü yaşamazdık. Bir karavan parkında olurduk ve paket yemek yerdik. Teşekkürler Şans Hanım.
Haberler Seyahatini Takip Edin -de instagram Ve Haftalık Travel Dispatch bültenimize kaydolun Bir sonraki tatiliniz için daha akıllı seyahat ve ilham için uzman ipuçları almak için. Gelecekteki bir kaçışın hayalini mi kuruyorsunuz yoksa sadece bir koltukta mı seyahat ediyorsunuz? bizimkilere göz atın 2023’te 52 destinasyon.
Kadın telefonda ısrarla, “70 yaş üstü İngiltere ehliyeti olan kimseyi kabul edemiyoruz” dedi. 83 yaşındayım ama kafamda 60 yaşındayım ve kocam John 76 yaşında. Kimse bizi bu potansiyel engel konusunda uyarmadı. Amerikalılar için yaş sınırı aynı olursa karavan işinin çökeceğini düşündüm.
Başka bir firmayı aradık. Temsilcileri, yaş sınırlaması olduğunu hiç duymadığını söyledi. “Sorun değil” dedi. “Sizin için mükemmel bir karavanımız var.” Ancak, 45 fit uzunluğundaydı. Londra otobüsü büyüklüğünde bir şeyi park etme düşüncesi, sadık kocam için bile çok fazlaydı.
Sağduyu galip geldi ve bir tane kiraladık ford kaşifi
Yeni Meksika
Salsa ve çıkartma şoku
Bir mola çok gecikmişti. The Great British Baking Show’da jüri üyesi olarak kek yeme işimin yanı sıra, Birleşik Krallık ve ABD’de tek kadından oluşan sahne şovumun seçmelerini yapmıştım ve çok yorucuydu.
Bu yüzden büyük maceramıza atılmadan önce iki kişilik bir elektrikli scooter kiraladık ve Los Angeles’taki Venice Beach’teki tahta kaldırıma gittik. Ancak sağır edici derecede yüksek sesli müzik, abur cubur ve kaba sözler ve “Beni Yen” gibi mesajlar içeren şort satan tezgahlarda emeklememiz moralimizi canlandırmak için çok az şey yaptı.
Kaliforniya’dan ayrıldığımız gün yağmur yağıyordu. Arizona’ya vardığımızda güneş tepelerin üzerinden parlamış ve muhteşem bir operatik ışık gösterisi sunmuştu.
New Mexico’daki Sante Fe’ye kadar ulaştık; bir avlunun etrafına kurulmuş büyüleyici bir ahşap bina kümesi olan otelimiz Vanessie’de her yerde olduğu gibi personel yetersizdi. Yalnız çalışan bize lamine bir not verdi: “Restoranımız, oda servisimiz ve barımız şu anda kapalı.” Faturanıza 30$ servis ücreti eklenecek.”
Neyse ki Vara Vinoteca caddenin karşısında açıktı. Krem peynir ve kimyonla doldurulmuş küçük Padrón biberleri, ton balığı ceviche ve ananaslı salsa ve küçük bir kase sıcak, hafifçe kavrulmuş kabuklu midye yedik, hepsi dört bardak çeşitli California Cabernet Sauvignon ile servis edildi.
Tüm yemeklerimizi bu basit küçük odada yemeyi çok isterdim. Ancak Santa Fe harika restoranlar, ilginç mimari, sanat müzeleri ve arzu edilen şeylerle dolu dükkanlarla dolu, o yüzden keşfe çıkalım. John bir şapkacı dükkanına aşık oldu ve oradan iki otantik Stetsons satın aldı. Ayrıca torunları için iki beyzbol şapkası almak için inanılmaz meblağlar harcadı. 41 dolarlık beyzbol şapkası ile 5 dolarlık beyzbol şapkası arasında bir fark var mı? Görünüşe göre.
John, kesilmiş plastik su şişelerinden ve kırmızı, siyah ve altın spreyle boyanmış 150 dolarlık karşı konulamaz bir kolyeye olan özlemim karşısında da aynı derecede şaşkına döndü. Canlı, esnek, tüy kadar hafif – bir sanat eseriydi. Ama görünüşe göre en azından bizim için paranın satın alamayacağı bir parçaydı: Mağazanın kredi kartı sistemi bir ABD Posta kodu gerektiriyordu ve nakit kabul edilmiyordu. Biz vazgeçtik.
Fiyatlar bizi her zaman şaşırttı. Döviz kuru, ABD’yi İngilizler için şaşırtıcı derecede pahalı hale getirdi, artı vergiler ve bahşişler? İnsanlar tezgahta kahve alırken bahşiş beklediklerinde biraz kırılırım. Ve şimdi dokunmatik ekranlar yüzde 15 ve üzeri bahşişler gösterdiğine göre, bir latte macchiato büyük bir satın alma gibi geliyor. Sadece benzin ucuz görünüyordu, Birleşik Krallık’taki yarı fiyatına.
Teksas
Astronotların yemek yemeye cesaret ettiği yer
“Sıkıcı, düz, kahverengi, sonsuza kadar sürer”: Herkes Teksas’tan nefret ettiğimizi söyledi. Ama gerçekten hoşumuza gitti. Belki de Güney Afrika’nın uçsuz bucaksız topraklarında büyüdüğüm için, bir yel değirmeni ve bir kiliseden biraz daha fazlasının olduğu küçük kasabalar kalbime dokundu.
Öğle yemeği için Lubbock’ta tavuk fileto, yapışkan kaburga ve hepsi yapışkan barbekü sosuna bulanmış burgerler yiyen yerlilerle dolu bir restoran olan Dirk’s’te durduk ve ardından bir şurup gölünde çörek veya krep yedik.
Garson, “Yeşil var mı?” diye sorduğumda kafası karışmış görünüyordu. Sonra gülümsedi ve “Ah evet, yeşil fasulyemiz var.” Tatlı bir meyve suyunda konserve fasulye olduğu ortaya çıktı.
Ayrıca Amerikalı garsonların sizi menü seçimleriniz için düzenli olarak tebrik etmelerine ve sizi “İyi seçim”, “Mükemmel” ve hatta “Harika” ile ödüllendirmelerine de şaşırdık. Şununla birlikle cips ister misin? “Etkileyici!”
San Antonio’ya vardığımızda bir şeyler içmeye hazırdık. Yükseltilmiş çiçek tarhları, parke taşlı patikalar ve River Walk’un gezici mariachi grupları arasında bir sahil kafesi, birinci sınıf margaritalar (buz gibi, sadece bardağın kenarında tuz, çok tatlı değil) ve tortilla cipsleri hala sıcaktı. Genç garsonun nehir kenarındaki bir masada guacamole hazırlamasını izlemek bir zevkti: jilet gibi keskin bıçak, taze biber, mükemmel olgun avokado ve domates. Ve muhakemesi iyiydi – doğranmış çiğ kırmızı soğan dokunuşu, yeterli miktarda limon sıkması ve bolca biber ve tuz serpiştirildi, hepsi hafifçe karıştırıldı ve kaba ezilmemişti. Lezzeti olabildiğince uzun süre korumak için çok yavaş yedim.
Tüm gezimizin en kötü yemeğini, Alman mirasıyla gurur duyan Texas Hill Country’deki turistik kasaba Fredericksburg’da yedik. Şehrin kuzeyindeki dükkanları, müzeleri ve galerileri gezerek ve kızarmış tavuklu sandviçler ile muzlu ve cevizli kreplerden oluşan bir öğle yemeğinin tadını çıkararak güzel bir sabah geçirmiştik.
Bu yüzden güney tarafı için büyük umutlarımız vardı. Ama ne yazık ki, tarihi evler plastik sürahiler ve deri pantolonların içine sıkıştırılmış Barbie bebekleri gibi turist ıvır zıvırlarıyla doluydu. Menüsü otantik Alman yemekleriyle övünen bir restorana çekildik. Aşırı tatlı sosla şımartılmış domuz pirzolası, tatsız lahana turşusu, tatlı ve asma kırmızı lahana ve görünüşe göre pişirilmemiş bir toz karışımdan patates püresi servis edildi. Tabaklarımızı bıraktık ve mikrodalga acil durum tayınları olan Campbell’s Domates Çorbası için motelimize döndük.
Ertesi gün, Houston’a giderken yol kenarındaki bir kilisenin önünden geçtik, devasa reklam panosu bizi uyarıyordu: “Şehvetten vazgeç, İsa’yı kabul et.” Bu işaretin, Uzay Merkezinde birkaç saat geçirip ölene kadar en kalıcı hatıram olabileceğini düşündüm. Houston. Ayın jeolojisi ve NASA astronotlarının su altında eğitim alma şekli gibi konuların benim için bu kadar büyüleyici olacağını hiç düşünmemiştim.
Ama kafeterya! Şaşırtıcı, şimdiye kadar halka açık bir yerde gördüğüm en iyisi: tatlı çörek veya ekşi hamurlu sandviçler, ev yapımı çorbalar, sıcak kızartmalar ve ızgaralar, taze tortillalar, ölümcül etoburları cezbetmek için bir salata barı ve görünürde abur cubur yok. Torbalarda ve tüplerde dondurularak kurutulmuş yiyeceklerle ilgili olağan NASA yaklaşımından çok uzaktı.
Louisiana
Akşamdan kalma nasıl doyurulur
Louisiana, bamya ve etouffées ile ünlüdür, bu yüzden eyalet sınırını geçip Baton Rouge’da bir Cajun kültürü köyü olan Louisiana Eyalet Üniversitesi’nin Kırsal Yaşam Müzesi’ne gittiğimizde gastronomi bekliyordum. Sanırım fazla iyimserdim. Kafedeki jambalaya ve karartılmış balıklar tatsızdı ve kurumuştu. Londra’da daha iyi Cajun yemeği yedim.
Great Mississippi Road’daki Plantation Alley, artık halka açık olan Gone with the Wind tarzı yarım düzine malikanesiyle beni şaşırttı. Bunların en güzeli, dalları kocaman bir yeşil tünel oluşturan 250 yıllık güney meşe ağaçlarından oluşan bulvarıyla Oak Alley idi. Ama anlayamadığım şey, muhteşem ağaçların evden çok daha yaşlı olduğuydu. Bu meşe ağaçlarının bölgeye özgü olduğu ve bir zamanlar mülk boyunca büyüdüğü ortaya çıktı. Ev 1836’da inşa edildiğinde, köleleştirilmiş işçiler, kök sistemleri gölgeliklerinin boyutuna uyan 60-70 yaşındaki dev ağaçların 28’ini söküp Mississippi Barajı’na giden bir caddeye yeniden dikmek zorunda kaldı.
Büyük Mississippi Yolu nihayet New Orleans’a ve süslü ferforje balkonlarıyla ünlü Fransız Mahallesi’ne çıkıyor – gündüzleri Viktorya döneminin iyi zevkinin bir resmi. Cahil İngilizler, “zevk zevkinin” geceleri Bourbon Caddesi’ndeki kokteyllerin, pizzaların ve sosisli sandviçlerin tadı haline geldiğini, rock ‘n’ roll gruplarının, çöp kutularını döven küçük çocukların, yetişkinlerin fonunda olduğunu çok az biliyorduk. gece 3’e kadar caz çalmak ve sarhoş turistlerin yüksek sesi
Ama parti atmosferini sevdim ve bir daiquiri’ye büyük bir düşkünlüğüm var, bu yüzden bir bar gezintisine çıktık. Artık iyi bir mango kokteylinin sırrının şişelenmiş mango şurubu değil, taze mango olduğunu biliyorum. Ve ertesi sabah, çok fazla mango ikramı ve biraz uykudan sonra, iyi bir rende peynirle eşleştirilmiş karides ve irmiklerin akşamdan kalma için mükemmel bir tedavi olduğunu öğrendim.
Florida
Hindi, tatlı patates ve modern cennetten bir parça
Yolculuğumuz başladığı gibi bir kumsalda sona erdi. Neyse ki Venedik’teki gezinti yolundan uzaktaydı.
Florida Panhandle’daki küçük Seacrest Beach topluluğunda, 30A Otoyolunun Emerald Sahili’nde bir haftalığına bir ev kiraladık. Bu sekiz millik streç – bir tür yapay, mükemmel tasarlanmış modern Cennet – Pensacola ve Panama Şehri arasındaki 16 beyaz kumlu plaj mahallesinden oluşuyor. Rosemary Beach, Seagrove Beach, Alys Beach, Grayton Beach, WaterColor gibi isimlere sahip yerleşim yerleri mükemmel kumu ve istenen 30A adresini paylaşıyor.
Herkes bisiklete biniyor ve mükemmel bronzlaşmış anneler kaldırım kafelerinde kombucha ve buğday çimi hakkında sohbet ediyor. Çocuklar bile lüks bir katalogdan fırlamış gibi görünüyorlar.
Arkadaşların arkadaşları bizi tatillerindeki Şükran Günü yemeğine davet ettiler; hindi ve tüm süslemeler, tatlı patates, cevizli turta ve dondurma. Onlara teşekkür ederken, o cömertliğin sevincinden, aile yakınlığından ve çocuklarının nezaketinden bahsettim. Ev sahibimiz güldü. “Çünkü biz güneyliyiz,” dedi. Chicago’da aynı olmazdı. Belki bir sonraki yolculuğumda bunun doğru olup olmadığını görmek için kuzey rotasını kullanırım.
Hayalimdeki Winnebago’yu Los Angeles’ta kiralamayı başaramadığımıza sevindim. Başarmış olsaydık, asla geleneksel bir Amerikan ailesi Şükran Günü yaşamazdık. Bir karavan parkında olurduk ve paket yemek yerdik. Teşekkürler Şans Hanım.
Haberler Seyahatini Takip Edin -de instagram Ve Haftalık Travel Dispatch bültenimize kaydolun Bir sonraki tatiliniz için daha akıllı seyahat ve ilham için uzman ipuçları almak için. Gelecekteki bir kaçışın hayalini mi kuruyorsunuz yoksa sadece bir koltukta mı seyahat ediyorsunuz? bizimkilere göz atın 2023’te 52 destinasyon.