Geçenlerde bir akşam, loş bir Japon restoranında, neredeyse bir düzine lokanta, şefin bir mersin balığı parçasını kömürle öpünceye kadar lehim lambasıyla çalışmasını barın karşı tarafından şaşkınlıkla izledi. Nigirinin üzerine çıtır balık derisi ve bir kaşık dolusu havyar ekledi.
Konukların sessizce hayranlık duyması, şefin bilek hareketi ve tereyağlı, sıçrayan balık parçaları, yemeğin Ginza’daki bir ara sokakta yapıldığını düşündürebilirdi.
Ancak restoran Tokyo’da değildi. New York City veya San Francisco’da bile değildi – Sacramento’nun bir yerleşim bölgesinde, Kru adlı bir restorandaydı.
Ancak asıl sürpriz, suşi şefinin narin balığı oyma becerisi ya da onu bir tahıl parçasının üzerine nasıl özenle örttüğü değildi. Bu onun başlangıç hikayesiydi. Suşi pirinci, 40 milden daha kısa bir mesafedeki Rue & Forsman Çiftliği’nden geldi ve mersin balığı daha da yaklaştı.
Kru’nun sahibi ve şefi Billy Ngo, “Sacramento’da büyüdüğüm için omzumda sorunlar vardı” dedi. “Liseden sonra bütün arkadaşlarım hemen okuldan çıkmak istedi; Geri çekildim ve şöyle düşündüm: “Hayır, Sacramento harika – ya da öyle.” Gitmek rahat ol.’ Ve bu değişimin bir parçası olmak gerçekten harikaydı.”
Yıllar boyunca Sacramento harika bir restoran kentinin niteliklerine sahipti. Çeşitli mutfaklarla sürekli olarak Amerika’nın etnik açıdan en çeşitli şehirlerinden biri olarak yer alıyor ve 12 aylık muazzam tarımsal zenginlik büyüme mevsimi ile Kaliforniya’nın Central Valley’in kabaca ortasında yer alıyor.
Bölgenin on yıllardır süren çiftlikten sofraya yemek pişirme hareketi bir avuç mutfak ustası yetiştirdi. Ancak bu değişikliği tamamen tersine çevirmek için bir grup genç şefin Sacramento’ya dönmesi veya Sacramento’ya taşınması ve Körfez Bölgesi’nin yüksek emlak fiyatlarından kaçan yeni sakinlerden oluşan bir grup gerekti.
Son yıllarda, pul pul kruvasanları ve zarif ekmekleri Paris’teki Du Pain et des Idées’e rakip olan iki fırın olan Moonbelly ve Faria açıldı ve karabuğday kahveli kekler, kızarmış Çin lahanası sütlü ekmek ruloları ve focaccia sandviçlerinden oluşan dönüşümlü bir menü ile doldu. pancarlı ve beyaz peynirli, “Kız Yemeği” takma adıyla satılıyor.
Farklı tarzlarda turtalar sunan en az üç pizzacı (Pizza Supreme Being, Pizzasaurus Rex ve Majka) kuyruklar oluşturdu ve kimchi ve patatesli ekşi mayalı turta ile Supreme Birria pizzası gibi kreasyonların biletleri tükendi.
Aynı zamanda izakaya yemekleri de sunan Ramen eklemleri Kodaiko ve Binchoyaki, Küçük Saigon’un destansı erişte çorbası sunumlarına katkıda bulunarak Shoki gibi eski mağazaların stil sunumlarını tamamlıyor. Sacramento şehir merkezinde, mutfak ikilisi Ryan Royster ve Byron Hughes, canlı Son Akşam Yemeği Topluluğu pop-up’ları arasında kendi zanaatlarını denemek isteyenler için Tiger’ın menüsünü devraldı.
Yakınlarda, yenilenen Jim Denny’s American Diner’da N’Gina Guyton, togarashi sosisli sandviçleri ve Takis atıştırmalık cipsleriyle şehrin 1940’lardaki West End eritme potasına saygı duruşunda bulunuyor. Roseville’deki Nixtaco’nun yönetici şefi Patricio Wise, kendi mavi mısır tortillalarını karıştırıp elle bastırıyor.
Buna Sacramento’nun güçlü kahve kültürünü, çok sayıda özel kokteyl barını ve şarap ülkesine ve ülkenin yerli havyarının yaklaşık yüzde 90’ını üreten tedarikçilere yakınlığını ekleyin.
49 yaşındaki emlakçı Gary Bradley, geçtiğimiz Cuma gecesi yaratıcı Amerikan restoranı Canon’da durumu şöyle özetledi: “Bu günlerde seyahat ettiğimde, Sacramento’ya geri dönmek için sabırsızlanıyorum; Yemekler burada daha iyi.”
Uzaktan çalışma yaygınlaştıkça, San Francisco İlçesinden Sacramento İlçesine taşınan insanların sayısı 2020’de yüzde 70 arttı. Büyük Sacramento Ekonomi Konseyi başkanı ve genel müdürü Barry Broome, pandemiden önce Sacramento’da yaşayan ve Silikon Vadisi’ne giden Google ve Microsoft çalışanlarının sayısının “ihmal edilebilir” olduğunu söyledi. Şu anda büyük Sacramento bölgesinde yalnızca Google ve Microsoft’un 450’den fazla tam zamanlı çalışanı var.
Gayrimenkul fiyatları bu göçün önemli bir nedenidir. Redfin’e göre, San Francisco’daki tek aileli bir evin ortalama satış fiyatı, karantinaların başlamasından ve uzaktan çalışmanın yaygınlaşmasından hemen önce, Ocak 2020’de 1,46 milyon dolardı. Sacramento’da bu rakam 360.000 dolardı.
31 yaşındaki Cauleen Doughty, kendi başına yaşayabilmek için Ekim 2022’de bölgeye taşındı. Körfez Bölgesi’nde gördüğü tek yatak odalı dairelerin aylıkları birkaç bin dolardı – en düşük seviyede. Tamamen uzaktan çalışarak 1.500 dolara Sacramento’da gömme dolaplı müstakil bir kır evi bulmayı başardı.
Birçok yerli Sacramentalı da geri döndü ve birçoğu restoran açıyor.
38 yaşındaki Lucía Plumb-Reyes, yıllarca ülke çapındaki çiftliklerde ve mutfaklarda çalıştı ve çocuğunu ailesine daha yakın büyütmek istiyordu. Hayalindeki proje için rekabetin azalması onu mutlu etti.
Ağustos 2022’de Moonbelly’yi açan Bayan Plumb-Reyes, “Sacramento’da çok fazla fırın yoktu” dedi. “San Francisco’da çok sayıda fırın var ve her hafta yeni bir fırın açılıyor.”
Sacramento’da ayrıca birçok fırıncının sadece hayalini kurduğu ürünlere ve onun deneylerini alkışlayan müşterilere de ulaşabiliyor. Kasım ayı başlarında Bayan Plumb-Reyes, eski lise öğretmeninin karısından bir sepet hurma aldı; Ertesi hafta sonu Moonbelly’de mevsimlik kruvasan servisi yaptılar.
Geri dönen şefler ve fırıncılara, eşi Chutharat Sae Tong (44) ile birlikte Bay Area’daki gurbetçilerin aşina olduğu ilginç ekşi mayalı pizza dükkanı Majka’yı Midtown sokaklarına getiren 35 yaşındaki Alex Sherry gibi yeni gelenler de katıldı. Bay Sherry ve Bayan Sae Tong, Bay Sherry’nin benzer kekler yaptığı Berkeley’deki popüler Cheese Board Collective’de tanışmışlardı. Haziran 2020’deki açılış gününde, bir çiftçi pazarındaki 50 kiraz domatesli pizza yalnızca bir saat içinde tükendi.
Ancak değişiklikler komplikasyonsuz değildir. Sacramento Capital Public Radio’ya göre, Faria Bakery’nin bulunduğu Oak Park’ın tarihsel olarak siyahi mahallesi, 2010 ile 2020 yılları arasında siyahi sakinlerde yüzde 24’ten fazla bir düşüş gördü. 20. yüzyılın ortalarında pek çok Batı Yakası sakininin zorla yerlerinden edilip tahliye edilmesinden bu yana bir ticaret bölgesi olan Downtown gibi mahallelere yeni restoranların ve sakinlerin akını, tartışmayı alevlendirdi.
Şehir merkezi ile Mansion Flats sınırında yer alan Jim Denny’s’in şefi ve sahibi 47 yaşındaki Bayan Guyton, “Bu finansal soylulaştırmadır” dedi. “Burada yaşamak istiyorsanız biraz paranız olması gerekiyor.” Bayan Guyton aynı zamanda yeni restoran ve barların bazı açılardan sadece pazara hizmet verdiğini de ekledi. “Şu anda satın alan demografinizse, bunu bir şekilde yapmalısınız.”
Bay Sherry gibi Bay Sherry gibi bazı şefler, Bay’den gelen genç yabancı müşterilerin akınını fark ederek, işletmenin, en azından kısmen uzaktan seyahat eden devlet çalışanlarının öğle saatlerindeki yaya trafiğinin azalmasına yardımcı olacağını umuyor.
Sacramento’da iyi yemek, Sacramento’nun, DJ’li ve bisiklet valeli biri de dahil olmak üzere şehrin birçok çiftçi pazarından birinci sınıf ürünler sunan birçok restoranından uzun süredir övgüyle söz eden uzmanlar için yeni bir şey değil.
Yerel halk, ikramiyelerinin geri kalanını, her salata manyağını ağlatacak bir kooperatif marketinden alışveriş yapıyor ya da 1970’lerde Parmigiano-Reggiano’yu Kaliforniya’ya getiren bakkal Corti Brothers’ın kalan son yerinden sandviç alıyor. Alice Waters için.
1990’lardan bu yana, Patrick Mulvaney, Randy Paragary, Randall Selland, Nancy Zimmer ve Rick Mahan gibi yerel aydınlar, “tarladan sofraya” adını verdikleri hiper-mevsimsel bir pişirme tarzını desteklediler. (Mutfak, Canon ve OBO’ gibi yeni restoranlarda ve Mulvaney’s B&L gibi klasik işletmelerde gelişmeye devam ediyor; burada Bay Mulvaney kısa süre önce bistronun “Ass Fire” acı sosunu bir çiftçi arkadaşının bıraktığı habanero biberleriyle doldurdu. .)
Good Humus Farm’dan Eureka limonları gibi yerel yemekleri 2008’den beri çikolataya dönüştüren 42 yaşındaki çikolatacı Ginger Elizabeth Hahn, “Bu birinci sınıf ürünü alıyoruz ve ilk tercihimiz oluyor” dedi. “Gezegendeki en zengin insanlardan bazılarının bu yiyeceklerin bazılarına erişimi yok. Bu çok zor.”
Popüler üçüncü kültür restoranı Frank Fat’s, 1939’dan beri istiridye sosuna batırılmış biftek ve yumurtalı muhallebi tarzı muzlu kremalı pasta gibi yemekleriyle dikkatleri üzerine çekiyor. Stockton Bulvarı’nın Küçük Saigon adı verilen kısmı uzun zamandır el değmemiş pho kaseleri ve ızgara nem nuong cuon ile noktalanmıştır. Hop Sing Palace, yakındaki Folsom’un en eski ve en popüler restoranlarından biridir.
Michelin Rehberi, Visit California’nın turizm kurulunun Michelin’i müfettişlerini Körfez Bölgesi dışına göndermeye ikna etmek için 600.000 dolar ödemesinin ardından nihayet Sacramento’nun mutfak zenginliğinin farkına vardı. 2019 yılında üç restoran Bib Gourmand Ödülü’nü aldı ve kaliteli yemek restoranı The Kitchen’ın yıldız almasına kimse şaşırmadı.
Şu anda üçüncü on yıllık faaliyet döneminde olan mutfak, hâlâ aylar öncesinden etkileşimli lüks bir akşam yemeği partisi şeklinde 185 dolarlık bir yemek olan akşam yemeğinin rezervasyonunu yapıyor. En son baskının başında, ilk yemek için havyar pompaları sunan şef Kelly McCown var (şu anda kadifemsi karnabahar kreması, ardından ricotta gnocchi, üstüne çiftlikte yetiştirilmiş pirinç krispie patateslerinden bir parça). Capay’in yakınında) . Localis, 2022’de tek yıldızla ödüllendirildi.
Kurumsal onay mühürlerinin yanı sıra, mutfak sahnesi son yıllarda gözle görülür derecede dinamik bir gelişme gösterdi.
Bayan Guyton, “Burada bulunduğum 41 yıl boyunca bu kesinlikle en önemli olaydı” dedi.
“Her zaman ‘Sıra Sacramento’ diyen sıradan bir makale vardır. İlla Portland ya da Oakland olması gerekmiyor. Pizza Supreme Being’in sahibi 36 yaşındaki Ben Roberts, “Berkeley olması şart değil” dedi. “Sacramento sadece Sacramento’dur. Başka bir şey olmasına gerek yok.”
Konukların sessizce hayranlık duyması, şefin bilek hareketi ve tereyağlı, sıçrayan balık parçaları, yemeğin Ginza’daki bir ara sokakta yapıldığını düşündürebilirdi.
Ancak restoran Tokyo’da değildi. New York City veya San Francisco’da bile değildi – Sacramento’nun bir yerleşim bölgesinde, Kru adlı bir restorandaydı.
Ancak asıl sürpriz, suşi şefinin narin balığı oyma becerisi ya da onu bir tahıl parçasının üzerine nasıl özenle örttüğü değildi. Bu onun başlangıç hikayesiydi. Suşi pirinci, 40 milden daha kısa bir mesafedeki Rue & Forsman Çiftliği’nden geldi ve mersin balığı daha da yaklaştı.
Kru’nun sahibi ve şefi Billy Ngo, “Sacramento’da büyüdüğüm için omzumda sorunlar vardı” dedi. “Liseden sonra bütün arkadaşlarım hemen okuldan çıkmak istedi; Geri çekildim ve şöyle düşündüm: “Hayır, Sacramento harika – ya da öyle.” Gitmek rahat ol.’ Ve bu değişimin bir parçası olmak gerçekten harikaydı.”
Yıllar boyunca Sacramento harika bir restoran kentinin niteliklerine sahipti. Çeşitli mutfaklarla sürekli olarak Amerika’nın etnik açıdan en çeşitli şehirlerinden biri olarak yer alıyor ve 12 aylık muazzam tarımsal zenginlik büyüme mevsimi ile Kaliforniya’nın Central Valley’in kabaca ortasında yer alıyor.
Bölgenin on yıllardır süren çiftlikten sofraya yemek pişirme hareketi bir avuç mutfak ustası yetiştirdi. Ancak bu değişikliği tamamen tersine çevirmek için bir grup genç şefin Sacramento’ya dönmesi veya Sacramento’ya taşınması ve Körfez Bölgesi’nin yüksek emlak fiyatlarından kaçan yeni sakinlerden oluşan bir grup gerekti.
Son yıllarda, pul pul kruvasanları ve zarif ekmekleri Paris’teki Du Pain et des Idées’e rakip olan iki fırın olan Moonbelly ve Faria açıldı ve karabuğday kahveli kekler, kızarmış Çin lahanası sütlü ekmek ruloları ve focaccia sandviçlerinden oluşan dönüşümlü bir menü ile doldu. pancarlı ve beyaz peynirli, “Kız Yemeği” takma adıyla satılıyor.
Farklı tarzlarda turtalar sunan en az üç pizzacı (Pizza Supreme Being, Pizzasaurus Rex ve Majka) kuyruklar oluşturdu ve kimchi ve patatesli ekşi mayalı turta ile Supreme Birria pizzası gibi kreasyonların biletleri tükendi.
Aynı zamanda izakaya yemekleri de sunan Ramen eklemleri Kodaiko ve Binchoyaki, Küçük Saigon’un destansı erişte çorbası sunumlarına katkıda bulunarak Shoki gibi eski mağazaların stil sunumlarını tamamlıyor. Sacramento şehir merkezinde, mutfak ikilisi Ryan Royster ve Byron Hughes, canlı Son Akşam Yemeği Topluluğu pop-up’ları arasında kendi zanaatlarını denemek isteyenler için Tiger’ın menüsünü devraldı.
Yakınlarda, yenilenen Jim Denny’s American Diner’da N’Gina Guyton, togarashi sosisli sandviçleri ve Takis atıştırmalık cipsleriyle şehrin 1940’lardaki West End eritme potasına saygı duruşunda bulunuyor. Roseville’deki Nixtaco’nun yönetici şefi Patricio Wise, kendi mavi mısır tortillalarını karıştırıp elle bastırıyor.
Buna Sacramento’nun güçlü kahve kültürünü, çok sayıda özel kokteyl barını ve şarap ülkesine ve ülkenin yerli havyarının yaklaşık yüzde 90’ını üreten tedarikçilere yakınlığını ekleyin.
49 yaşındaki emlakçı Gary Bradley, geçtiğimiz Cuma gecesi yaratıcı Amerikan restoranı Canon’da durumu şöyle özetledi: “Bu günlerde seyahat ettiğimde, Sacramento’ya geri dönmek için sabırsızlanıyorum; Yemekler burada daha iyi.”
Uzaktan çalışma yaygınlaştıkça, San Francisco İlçesinden Sacramento İlçesine taşınan insanların sayısı 2020’de yüzde 70 arttı. Büyük Sacramento Ekonomi Konseyi başkanı ve genel müdürü Barry Broome, pandemiden önce Sacramento’da yaşayan ve Silikon Vadisi’ne giden Google ve Microsoft çalışanlarının sayısının “ihmal edilebilir” olduğunu söyledi. Şu anda büyük Sacramento bölgesinde yalnızca Google ve Microsoft’un 450’den fazla tam zamanlı çalışanı var.
Gayrimenkul fiyatları bu göçün önemli bir nedenidir. Redfin’e göre, San Francisco’daki tek aileli bir evin ortalama satış fiyatı, karantinaların başlamasından ve uzaktan çalışmanın yaygınlaşmasından hemen önce, Ocak 2020’de 1,46 milyon dolardı. Sacramento’da bu rakam 360.000 dolardı.
31 yaşındaki Cauleen Doughty, kendi başına yaşayabilmek için Ekim 2022’de bölgeye taşındı. Körfez Bölgesi’nde gördüğü tek yatak odalı dairelerin aylıkları birkaç bin dolardı – en düşük seviyede. Tamamen uzaktan çalışarak 1.500 dolara Sacramento’da gömme dolaplı müstakil bir kır evi bulmayı başardı.
Birçok yerli Sacramentalı da geri döndü ve birçoğu restoran açıyor.
38 yaşındaki Lucía Plumb-Reyes, yıllarca ülke çapındaki çiftliklerde ve mutfaklarda çalıştı ve çocuğunu ailesine daha yakın büyütmek istiyordu. Hayalindeki proje için rekabetin azalması onu mutlu etti.
Ağustos 2022’de Moonbelly’yi açan Bayan Plumb-Reyes, “Sacramento’da çok fazla fırın yoktu” dedi. “San Francisco’da çok sayıda fırın var ve her hafta yeni bir fırın açılıyor.”
Sacramento’da ayrıca birçok fırıncının sadece hayalini kurduğu ürünlere ve onun deneylerini alkışlayan müşterilere de ulaşabiliyor. Kasım ayı başlarında Bayan Plumb-Reyes, eski lise öğretmeninin karısından bir sepet hurma aldı; Ertesi hafta sonu Moonbelly’de mevsimlik kruvasan servisi yaptılar.
Geri dönen şefler ve fırıncılara, eşi Chutharat Sae Tong (44) ile birlikte Bay Area’daki gurbetçilerin aşina olduğu ilginç ekşi mayalı pizza dükkanı Majka’yı Midtown sokaklarına getiren 35 yaşındaki Alex Sherry gibi yeni gelenler de katıldı. Bay Sherry ve Bayan Sae Tong, Bay Sherry’nin benzer kekler yaptığı Berkeley’deki popüler Cheese Board Collective’de tanışmışlardı. Haziran 2020’deki açılış gününde, bir çiftçi pazarındaki 50 kiraz domatesli pizza yalnızca bir saat içinde tükendi.
Ancak değişiklikler komplikasyonsuz değildir. Sacramento Capital Public Radio’ya göre, Faria Bakery’nin bulunduğu Oak Park’ın tarihsel olarak siyahi mahallesi, 2010 ile 2020 yılları arasında siyahi sakinlerde yüzde 24’ten fazla bir düşüş gördü. 20. yüzyılın ortalarında pek çok Batı Yakası sakininin zorla yerlerinden edilip tahliye edilmesinden bu yana bir ticaret bölgesi olan Downtown gibi mahallelere yeni restoranların ve sakinlerin akını, tartışmayı alevlendirdi.
Şehir merkezi ile Mansion Flats sınırında yer alan Jim Denny’s’in şefi ve sahibi 47 yaşındaki Bayan Guyton, “Bu finansal soylulaştırmadır” dedi. “Burada yaşamak istiyorsanız biraz paranız olması gerekiyor.” Bayan Guyton aynı zamanda yeni restoran ve barların bazı açılardan sadece pazara hizmet verdiğini de ekledi. “Şu anda satın alan demografinizse, bunu bir şekilde yapmalısınız.”
Bay Sherry gibi Bay Sherry gibi bazı şefler, Bay’den gelen genç yabancı müşterilerin akınını fark ederek, işletmenin, en azından kısmen uzaktan seyahat eden devlet çalışanlarının öğle saatlerindeki yaya trafiğinin azalmasına yardımcı olacağını umuyor.
Sacramento’da iyi yemek, Sacramento’nun, DJ’li ve bisiklet valeli biri de dahil olmak üzere şehrin birçok çiftçi pazarından birinci sınıf ürünler sunan birçok restoranından uzun süredir övgüyle söz eden uzmanlar için yeni bir şey değil.
Yerel halk, ikramiyelerinin geri kalanını, her salata manyağını ağlatacak bir kooperatif marketinden alışveriş yapıyor ya da 1970’lerde Parmigiano-Reggiano’yu Kaliforniya’ya getiren bakkal Corti Brothers’ın kalan son yerinden sandviç alıyor. Alice Waters için.
1990’lardan bu yana, Patrick Mulvaney, Randy Paragary, Randall Selland, Nancy Zimmer ve Rick Mahan gibi yerel aydınlar, “tarladan sofraya” adını verdikleri hiper-mevsimsel bir pişirme tarzını desteklediler. (Mutfak, Canon ve OBO’ gibi yeni restoranlarda ve Mulvaney’s B&L gibi klasik işletmelerde gelişmeye devam ediyor; burada Bay Mulvaney kısa süre önce bistronun “Ass Fire” acı sosunu bir çiftçi arkadaşının bıraktığı habanero biberleriyle doldurdu. .)
Good Humus Farm’dan Eureka limonları gibi yerel yemekleri 2008’den beri çikolataya dönüştüren 42 yaşındaki çikolatacı Ginger Elizabeth Hahn, “Bu birinci sınıf ürünü alıyoruz ve ilk tercihimiz oluyor” dedi. “Gezegendeki en zengin insanlardan bazılarının bu yiyeceklerin bazılarına erişimi yok. Bu çok zor.”
Popüler üçüncü kültür restoranı Frank Fat’s, 1939’dan beri istiridye sosuna batırılmış biftek ve yumurtalı muhallebi tarzı muzlu kremalı pasta gibi yemekleriyle dikkatleri üzerine çekiyor. Stockton Bulvarı’nın Küçük Saigon adı verilen kısmı uzun zamandır el değmemiş pho kaseleri ve ızgara nem nuong cuon ile noktalanmıştır. Hop Sing Palace, yakındaki Folsom’un en eski ve en popüler restoranlarından biridir.
Michelin Rehberi, Visit California’nın turizm kurulunun Michelin’i müfettişlerini Körfez Bölgesi dışına göndermeye ikna etmek için 600.000 dolar ödemesinin ardından nihayet Sacramento’nun mutfak zenginliğinin farkına vardı. 2019 yılında üç restoran Bib Gourmand Ödülü’nü aldı ve kaliteli yemek restoranı The Kitchen’ın yıldız almasına kimse şaşırmadı.
Şu anda üçüncü on yıllık faaliyet döneminde olan mutfak, hâlâ aylar öncesinden etkileşimli lüks bir akşam yemeği partisi şeklinde 185 dolarlık bir yemek olan akşam yemeğinin rezervasyonunu yapıyor. En son baskının başında, ilk yemek için havyar pompaları sunan şef Kelly McCown var (şu anda kadifemsi karnabahar kreması, ardından ricotta gnocchi, üstüne çiftlikte yetiştirilmiş pirinç krispie patateslerinden bir parça). Capay’in yakınında) . Localis, 2022’de tek yıldızla ödüllendirildi.
Kurumsal onay mühürlerinin yanı sıra, mutfak sahnesi son yıllarda gözle görülür derecede dinamik bir gelişme gösterdi.
Bayan Guyton, “Burada bulunduğum 41 yıl boyunca bu kesinlikle en önemli olaydı” dedi.
“Her zaman ‘Sıra Sacramento’ diyen sıradan bir makale vardır. İlla Portland ya da Oakland olması gerekmiyor. Pizza Supreme Being’in sahibi 36 yaşındaki Ben Roberts, “Berkeley olması şart değil” dedi. “Sacramento sadece Sacramento’dur. Başka bir şey olmasına gerek yok.”