Kendisine İtalya’nın yeşil kalbi diyen Umbria’nın iç bölgesi, yer mantarı ve zeytinyağı, rosto domuz eti ve sosisleri, şarap ve peyniriyle tanınır.
Aynı zamanda, çoğu Orvieto, Perugia ve Assisi gibi dağlık kasabalarda bulunan büyük kültürel zenginliklere sahiptir. Orvieto’nun ortaçağ katedralinin ön cephesindeki parlak kabartmalara ve mozaiklere hayran olabilir, Giotto’nun Assisi’deki San Francesco Bazilikası’ndaki (Rönesans sanatının ilk başlangıçları) muhteşem fresklerini görebilir ve Perugia’daki Ulusal Umbria Galerisi’ni sanatla keşfedebilirsiniz. 13. yüzyıla kadar uzanıyor.
Bölgenin kültürel ve mutfak hazinelerine güneyde Roma’dan veya kuzeyde Floransa’dan trenle kolayca ulaşılabilir. Roma’dan, Orvieto mantıklı bir başlangıç noktasıdır ve saatte yaklaşık bir kez çalışan trenlerle bir saatten biraz daha uzaktadır. Bazıları Termini merkez istasyonundan kalkıyor; diğerleri, Roma’nın metrosu ile kolayca erişilebilen çok katlı devasa Tiburtina tren istasyonundan. Bir bilet için 9 € (yaklaşık 10 $) ile 17 € (yaklaşık 18,50 $) arasında ödeme yapmayı bekleyin. Floransa’dan yolculuğu ters sırayla yapabilirsiniz, daha kuzeydeki Assisi ve Perugia kasabalarından başlayıp Orvieto’ya devam edebilirsiniz – buradan kolayca Roma’ya devam edebilirsiniz.
Umbria bir tepe ülkesidir ve her kasabada tren istasyonundan tepeye tırmanmanız gerekir. Her şehir bunu biraz farklı bir şekilde çözer. Orvieto’da bir füniküler (1,3 €) sizi kayalık bir uçurumun tepesinde yer alan ve çevredeki yeşil vadi ile uzaktaki tepelerin manzarasını sunan kasabaya götürür.
Şehrin en yüksek noktasının yukarısında, yerel bir mucizeyi anmak için 1290’dan başlayarak yüzyıllar boyunca inşa edilen ve Meryem Ana’nın Göğe Kabulü’ne adanan devasa katedralin kuleleri yükseliyor: 1263 yılında yakındaki Bolsena kasabasındaki kanayan komünyon ev sahibi. Lekeli sunak bezi bugün katedralde tutulmaktadır.
Orvieto Katedrali’nin üst cephesi, aslen 14. yüzyıldan kalma, ancak yüzyıllar boyunca revize edilmiş ve değiştirilmiş, altın zemin üzerine mozaiklerle dekore edilmiştir. Göz hizasında, Eski ve Yeni Ahit’ten sahneleri, muhteşem heykel şaheserlerini ve İncil’deki hikaye anlatımını tasvir eden dört büyük mermer kısma vardır.
Katedralde bulunan mükemmel bir harita, içerideki sanat hazinelerini bulmanıza yardımcı olacaktır. Our Lady of San Brizio Şapeli, Fra Angelico ve Benozzo Gozzoli’nin tavan fresklerine sahiptir. Bir başka Toskana dehası olan Luca Signorelli, tavanı tamamladı ve ardından duvarları cehennemde lanetlenmişlerin çektiği acılar ve cennetin tadını çıkaran seçkinler de dahil olmak üzere Vahiy’den sahnelerle boyadı.
Orvieto’nun her yerinde, orta İtalya’nın büyük bir bölümünde – fetişleştirilmemişse – yenen kemiksiz rosto domuz eti olan porchetta satan tabelalar göreceksiniz. Bu bölgede domuz eti genellikle sarılıp sarılmadan, bağlanmadan ve saatlerce kavrulmadan önce yabani rezene ile doldurulur. Katedralden pek de uzak olmayan L’Oste del Re’de yerel soğuk mezeler ve makarna yemekleri içeren geniş bir menü arasından seçim yapabilirsiniz; Tam bir öğle yemeği 25 avroya mal olabilir. Ayrıca götürmek için doldurulmuş sandviçleri de alabilirsiniz (10 Euro’dan az). L’Angolo Divino’da ise patates kızartmasıyla servis edilen sıcak porchetta dilimleri günün spesiyali (25-30 Euro).
Kalın yerel umbrichelli makarna ve çeşitli pecorino peyniri türlerinin yanı sıra yer mantarı içeren her şeye dikkat edin. Yerel şaraplar arasında İtalya’nın en ünlü beyaz şaraplarından biri olan Orvieto Classico ve kırmızı Montefalcos yer alır.
Dağ kasabasının şirin sokaklarında dolaştıktan sonra fünikülerden indiğiniz durağın yanındaki seyir noktasına dönün. Tepelerin ve vadilerin muhteşem manzarasına bakın, ardından Pozzo di San Patrizio’ya veya St. Patrick’s Site’e inin. 1527’de, Kutsal Roma İmparatoru V. Charles’ın orduları şehri yağmaladığında Roma’nın şiddetli yağmalanmasından sonra, Papa VII.Clement, papalık devletinin bir parçası olan Orvieto’ya kaçtı. Şehrin bir kuşatmaya dayanmasını istedi; Örneğin, Floransalı mimar Genç Antonio da Sangallo (Roma’daki Aziz Petrus Bazilikası’nda da çalışmıştır), her biri çift sarmal şeklinde bükülmüş 248 basamaklı iki ayrı merdivenle 260 metre derinliğinde bir çeşme tasarladı. Eşekler bir kat merdivenden inebiliyor, su doldurabiliyor ve diğer kat merdiveni tekrar tırmanabiliyordu. Bir giriş bileti (5 avro) ile aşağı inip mimariyi ve sarmal bir merdivenden inerken kaybolan ve bir sonraki tırmanışınızda yavaşça geri dönen ürkütücü ışığı deneyimleyebilirsiniz.
İçinde Otel DuomoBazı odalar Duomo Meydanı manzaralıdır. Çift fiyatlar yaklaşık 140 Euro’dan başlıyor.
Perugia
Orvieto’dan Perugia’ya giden tren, Terontola-Cortona’daki bir değişiklik de dahil olmak üzere yaklaşık iki saat sürüyor. (Biletler, 10,10 Euro) Perugia tren istasyonundan bir meydanı geçin ve küçük bir monoraya (1,5 Euro) binin. Pincetto durağı sizi çevredeki tepeler ve vadilerin manzarasına sahip Perugia’nın tarihi merkezine götürür.
Piazza IV Novembre’ye, Katedral’e ve yılın aylarını ve zodyak işaretlerini tasvir eden oymalı mermer karolarla çevrili, iç içe iki muhteşem pembe ve beyaz mermer havuzlu bir ortaçağ çeşmesi olan Fontana Maggiore’ye çok yakınsınız.
Muhtemelen birçok öğrenci göreceksiniz – Perugia, 1308’den beri bir üniversite şehridir. Ünlü Cesare Borgia (Papa VI. bireysel şehir devletlerine karşı savaştı. Clement’in Orvieto’ya sığınmasının (ve çeşmeyi inşa etmesinin) nedeni budur – o zamana kadar papalar Umbria’yı yönetiyordu ve 19. yüzyılda İtalya’nın birleşmesine kadar da öyle yaptılar.
San Lorenzo’ya adanan katedralin beyaz ve pembe mermerle süslenmesi gerekiyordu, ancak inşaat 1490’da durduruldu. Cephe hiç bitmedi, bu yüzden taş hala pürüzlü.
Meydanın karşısında Palazzo dei Priori’deki Ulusal Umbria Galerisi yer almaktadır. Bu devasa müzeyi keşfetmek için zaman ayırın ve şehrin adaşı Perugino’nun (gerçek adı Pietro Vannucci idi) resimlerine ve aynı zamanda Pinturicchio’nun (başka bir yerel oğul), Beato Angelico ve Piero della Francesca’nın eserlerine hayran kalın.
Ayrıca meydanda ve şehrin her yerinde çikolata dükkanları göreceksiniz. Birkaç kilometre uzaklıktaki Perugina çikolata fabrikası ziyaret edilebilir. Perugia, çikolatası, özellikle de Baci fındıklı çikolatasıyla tanınır.
Hızlı ve mükemmel bir öğle yemeği için Bay Norcy’de paniniler ve yerel söğüş ve peynir tabakları var (öğle yemeği 10 € veya daha az). Yakın zamanda yapılan bir ziyarette, şehirdeki en uzun kuyruk Piazza Giacomo Matteotti’deki Antica Porchetteria Granieri 1916 sandviç standındaydı. Burada garson, yaklaşık iki metre uzunluğunda görünen bir porchetta oyuyordu.
Perugia, tıpkı Rönesans’ta Cesare Borgia için olduğu gibi, pitoresk meydanlar ve bir fincan kahve ya da bir aperitif için hoş yerlerle dolu bir üniversite şehridir. Güzel binalarla (diğer çikolata dükkanları dahil) sıralanan geniş bir yaya yolu olan Corso Vannucci, çevredeki tepelerin muhteşem manzarasının keyfini çıkarabileceğiniz eski bir kalenin arazisindeki bir bahçe olan Giardini Carducci’ye çıkar.
lüks otel Sina Brufani Giardini Carducci’ye yakındır (çift kişilik odalar yaklaşık 200 Euro’dan başlamaktadır).
Assisi
Perugia’dan Assisi’ye giden tren yolculuğu yaklaşık 20 dakika sürüyor (biletler 3 ila 5,25 avro arasında değişiyor). Assisi’nin merkezine giden tepeye çıkmak için tren istasyonunun önünde duran bağlantılı bir otobüse binin (biletler uçakta 1,5 Euro’ya satın alınabilir).
Assisi’de uyumanın bir avantajı, kalabalıktan kaçıp sabahın erken saatlerinde Assisi’nin San Francesco Bazilikası’nda olabilmenizdir (sabah 6’da açılır).
Bazilika, İtalya’nın en büyük sanatsal manzaralarından biridir, ancak aynı zamanda dini turlar ve hac ziyaretleri için de önemli bir destinasyondur. Bir hac rotası olan Via di Francesco, Toskana’da başlar, Assisi’de merkezlenir ve ardından toplamda 300 mil kadar Roma’ya kadar devam eder. Aziz’in hayvanlara olan düşkünlüğünden dolayı hacılar, Assisi’de de konukseverlik bulan köpeklerini bazilikanın yakınındaki özel bir alanda gezdirmeye teşvik ediliyor.
1181’den 1226’ya kadar yaşayan Aziz Francis, ölümünden iki yıl sonra, bazilika inşaatına da başlandığında aziz ilan edildi; mezarı mahzendedir. Francis, Assisi’de zengin bir tüccarın oğlu olarak dünyaya geldi ve dini bir vizyonun ardından kendini yoksulluk, iffet ve itaat dolu bir hayata adadı. İtalya’nın iki koruyucu azizinden biridir ve çok sevilen bir figür olmaya devam etmektedir.
Bir tepenin içine muhteşem bir şekilde inşa edilmiş olan bazilika, her ikisi de güzel fresklerle süslenmiş bir alt kilise ve bir üst kiliseden oluşur. Burada Rönesans sanatını icat eden geç Orta Çağ’ın en önemli ressamlarından bazılarının çalışmalarını görebilirsiniz – özellikle de asistanlarıyla birlikte üst kiliseyi azizin hayatından sahnelerle süsleyen genç Giotto’nun çalışmalarını görebilirsiniz. Francis, aşağıda, girişin yanında, kuşlara vaaz veren azizin ünlü görüntüsü.
Bu fresklerde Giotto imzası olan mavi pigmenti kullanarak figürlerine üç boyutlu heykelsi bir görünüm verirken insan ifadesini ve duygularını yeni ve gerçekçi yollarla tasvir etti. Üst kilisede ayrıca Cimabue tarafından freskler vardı. Umbria her zaman jeolojik olarak değişken olmuştur: bazilika 1997’de meydana gelen bir depremde ciddi şekilde hasar görmüştür.
Alt kilisede Simone Martini, Pietro Lorenzetti ve diğerlerinin Giotto ve okuluna ait freskleri var. Giotto veya onun en yakın takipçilerinden biri tarafından yapılmış, ihtişamıyla azizin bir görüntüsünü ve üç Fransisken erdeminin alegorilerini tasvir eden, transeptli kasanın tepesindeki dört freski deşifre etmenize yardımcı olacak derinlemesine bir rehberiniz olduğundan emin olun. Belki de en ünlü filmde Francis, paçavralar içinde bir kadın olarak tasvir edilen yoksullukla evlenir. Çocuklar onlara taş atarken ve iyi giyimli gençler alay ederken, Mesih töreni gerçekleştirir.
Assisi, yemek için büyüleyici bir şehir. Güzel bir eski binada yer alan mükemmel Buca di San Francesco’nun bahçe terasının tadına bakın ve spagetti alla buca, mantarlı, etli ve otlarlı ev yapımı makarna veya peynir, prosciutto ve dana eti ile fırında krep (akşam yemeği) olan carlaccia gibi yemekler servis edin. yaklaşık 35 £ ila 40 Euro).
Daha rahat Osteria da Santu Mangione, sahibinin çiftliğinde yer alır (size sosislerin içine giren domuzun adını söyleyecektir) ve eski şehir ve vadinin binalarını hayranlıkla izleyebileceğiniz bazı harika açık hava masaları vardır. (öğle yemeği yaklaşık 20 Euro’dur).
Bu geziye Floransa’dan başlarsanız, birkaç saatte bir trenler Perugia’ya hareket ediyor ve yolculuk iki ila iki buçuk saat (14,65 Euro) sürüyor.
bu Giotto Otel ve SpaGeçmişi 1899 yılına dayanan restoran, yeme-içme için harika bir panoramik teras sunmaktadır. Çift kişilik fiyatlar 100 Euro’dan başlıyor.
Haberler Seyahatini Takip Edin -de instagram, twitter Ve Facebook. Ve Haftalık Travel Dispatch bültenimize kaydolun Bir sonraki tatiliniz için daha akıllı seyahat ve ilham için uzman ipuçları almak için.
Aynı zamanda, çoğu Orvieto, Perugia ve Assisi gibi dağlık kasabalarda bulunan büyük kültürel zenginliklere sahiptir. Orvieto’nun ortaçağ katedralinin ön cephesindeki parlak kabartmalara ve mozaiklere hayran olabilir, Giotto’nun Assisi’deki San Francesco Bazilikası’ndaki (Rönesans sanatının ilk başlangıçları) muhteşem fresklerini görebilir ve Perugia’daki Ulusal Umbria Galerisi’ni sanatla keşfedebilirsiniz. 13. yüzyıla kadar uzanıyor.
Bölgenin kültürel ve mutfak hazinelerine güneyde Roma’dan veya kuzeyde Floransa’dan trenle kolayca ulaşılabilir. Roma’dan, Orvieto mantıklı bir başlangıç noktasıdır ve saatte yaklaşık bir kez çalışan trenlerle bir saatten biraz daha uzaktadır. Bazıları Termini merkez istasyonundan kalkıyor; diğerleri, Roma’nın metrosu ile kolayca erişilebilen çok katlı devasa Tiburtina tren istasyonundan. Bir bilet için 9 € (yaklaşık 10 $) ile 17 € (yaklaşık 18,50 $) arasında ödeme yapmayı bekleyin. Floransa’dan yolculuğu ters sırayla yapabilirsiniz, daha kuzeydeki Assisi ve Perugia kasabalarından başlayıp Orvieto’ya devam edebilirsiniz – buradan kolayca Roma’ya devam edebilirsiniz.
Umbria bir tepe ülkesidir ve her kasabada tren istasyonundan tepeye tırmanmanız gerekir. Her şehir bunu biraz farklı bir şekilde çözer. Orvieto’da bir füniküler (1,3 €) sizi kayalık bir uçurumun tepesinde yer alan ve çevredeki yeşil vadi ile uzaktaki tepelerin manzarasını sunan kasabaya götürür.
Şehrin en yüksek noktasının yukarısında, yerel bir mucizeyi anmak için 1290’dan başlayarak yüzyıllar boyunca inşa edilen ve Meryem Ana’nın Göğe Kabulü’ne adanan devasa katedralin kuleleri yükseliyor: 1263 yılında yakındaki Bolsena kasabasındaki kanayan komünyon ev sahibi. Lekeli sunak bezi bugün katedralde tutulmaktadır.
Orvieto Katedrali’nin üst cephesi, aslen 14. yüzyıldan kalma, ancak yüzyıllar boyunca revize edilmiş ve değiştirilmiş, altın zemin üzerine mozaiklerle dekore edilmiştir. Göz hizasında, Eski ve Yeni Ahit’ten sahneleri, muhteşem heykel şaheserlerini ve İncil’deki hikaye anlatımını tasvir eden dört büyük mermer kısma vardır.
Katedralde bulunan mükemmel bir harita, içerideki sanat hazinelerini bulmanıza yardımcı olacaktır. Our Lady of San Brizio Şapeli, Fra Angelico ve Benozzo Gozzoli’nin tavan fresklerine sahiptir. Bir başka Toskana dehası olan Luca Signorelli, tavanı tamamladı ve ardından duvarları cehennemde lanetlenmişlerin çektiği acılar ve cennetin tadını çıkaran seçkinler de dahil olmak üzere Vahiy’den sahnelerle boyadı.
Orvieto’nun her yerinde, orta İtalya’nın büyük bir bölümünde – fetişleştirilmemişse – yenen kemiksiz rosto domuz eti olan porchetta satan tabelalar göreceksiniz. Bu bölgede domuz eti genellikle sarılıp sarılmadan, bağlanmadan ve saatlerce kavrulmadan önce yabani rezene ile doldurulur. Katedralden pek de uzak olmayan L’Oste del Re’de yerel soğuk mezeler ve makarna yemekleri içeren geniş bir menü arasından seçim yapabilirsiniz; Tam bir öğle yemeği 25 avroya mal olabilir. Ayrıca götürmek için doldurulmuş sandviçleri de alabilirsiniz (10 Euro’dan az). L’Angolo Divino’da ise patates kızartmasıyla servis edilen sıcak porchetta dilimleri günün spesiyali (25-30 Euro).
Kalın yerel umbrichelli makarna ve çeşitli pecorino peyniri türlerinin yanı sıra yer mantarı içeren her şeye dikkat edin. Yerel şaraplar arasında İtalya’nın en ünlü beyaz şaraplarından biri olan Orvieto Classico ve kırmızı Montefalcos yer alır.
Dağ kasabasının şirin sokaklarında dolaştıktan sonra fünikülerden indiğiniz durağın yanındaki seyir noktasına dönün. Tepelerin ve vadilerin muhteşem manzarasına bakın, ardından Pozzo di San Patrizio’ya veya St. Patrick’s Site’e inin. 1527’de, Kutsal Roma İmparatoru V. Charles’ın orduları şehri yağmaladığında Roma’nın şiddetli yağmalanmasından sonra, Papa VII.Clement, papalık devletinin bir parçası olan Orvieto’ya kaçtı. Şehrin bir kuşatmaya dayanmasını istedi; Örneğin, Floransalı mimar Genç Antonio da Sangallo (Roma’daki Aziz Petrus Bazilikası’nda da çalışmıştır), her biri çift sarmal şeklinde bükülmüş 248 basamaklı iki ayrı merdivenle 260 metre derinliğinde bir çeşme tasarladı. Eşekler bir kat merdivenden inebiliyor, su doldurabiliyor ve diğer kat merdiveni tekrar tırmanabiliyordu. Bir giriş bileti (5 avro) ile aşağı inip mimariyi ve sarmal bir merdivenden inerken kaybolan ve bir sonraki tırmanışınızda yavaşça geri dönen ürkütücü ışığı deneyimleyebilirsiniz.
İçinde Otel DuomoBazı odalar Duomo Meydanı manzaralıdır. Çift fiyatlar yaklaşık 140 Euro’dan başlıyor.
Perugia
Orvieto’dan Perugia’ya giden tren, Terontola-Cortona’daki bir değişiklik de dahil olmak üzere yaklaşık iki saat sürüyor. (Biletler, 10,10 Euro) Perugia tren istasyonundan bir meydanı geçin ve küçük bir monoraya (1,5 Euro) binin. Pincetto durağı sizi çevredeki tepeler ve vadilerin manzarasına sahip Perugia’nın tarihi merkezine götürür.
Piazza IV Novembre’ye, Katedral’e ve yılın aylarını ve zodyak işaretlerini tasvir eden oymalı mermer karolarla çevrili, iç içe iki muhteşem pembe ve beyaz mermer havuzlu bir ortaçağ çeşmesi olan Fontana Maggiore’ye çok yakınsınız.
Muhtemelen birçok öğrenci göreceksiniz – Perugia, 1308’den beri bir üniversite şehridir. Ünlü Cesare Borgia (Papa VI. bireysel şehir devletlerine karşı savaştı. Clement’in Orvieto’ya sığınmasının (ve çeşmeyi inşa etmesinin) nedeni budur – o zamana kadar papalar Umbria’yı yönetiyordu ve 19. yüzyılda İtalya’nın birleşmesine kadar da öyle yaptılar.
San Lorenzo’ya adanan katedralin beyaz ve pembe mermerle süslenmesi gerekiyordu, ancak inşaat 1490’da durduruldu. Cephe hiç bitmedi, bu yüzden taş hala pürüzlü.
Meydanın karşısında Palazzo dei Priori’deki Ulusal Umbria Galerisi yer almaktadır. Bu devasa müzeyi keşfetmek için zaman ayırın ve şehrin adaşı Perugino’nun (gerçek adı Pietro Vannucci idi) resimlerine ve aynı zamanda Pinturicchio’nun (başka bir yerel oğul), Beato Angelico ve Piero della Francesca’nın eserlerine hayran kalın.
Ayrıca meydanda ve şehrin her yerinde çikolata dükkanları göreceksiniz. Birkaç kilometre uzaklıktaki Perugina çikolata fabrikası ziyaret edilebilir. Perugia, çikolatası, özellikle de Baci fındıklı çikolatasıyla tanınır.
Hızlı ve mükemmel bir öğle yemeği için Bay Norcy’de paniniler ve yerel söğüş ve peynir tabakları var (öğle yemeği 10 € veya daha az). Yakın zamanda yapılan bir ziyarette, şehirdeki en uzun kuyruk Piazza Giacomo Matteotti’deki Antica Porchetteria Granieri 1916 sandviç standındaydı. Burada garson, yaklaşık iki metre uzunluğunda görünen bir porchetta oyuyordu.
Perugia, tıpkı Rönesans’ta Cesare Borgia için olduğu gibi, pitoresk meydanlar ve bir fincan kahve ya da bir aperitif için hoş yerlerle dolu bir üniversite şehridir. Güzel binalarla (diğer çikolata dükkanları dahil) sıralanan geniş bir yaya yolu olan Corso Vannucci, çevredeki tepelerin muhteşem manzarasının keyfini çıkarabileceğiniz eski bir kalenin arazisindeki bir bahçe olan Giardini Carducci’ye çıkar.
lüks otel Sina Brufani Giardini Carducci’ye yakındır (çift kişilik odalar yaklaşık 200 Euro’dan başlamaktadır).
Assisi
Perugia’dan Assisi’ye giden tren yolculuğu yaklaşık 20 dakika sürüyor (biletler 3 ila 5,25 avro arasında değişiyor). Assisi’nin merkezine giden tepeye çıkmak için tren istasyonunun önünde duran bağlantılı bir otobüse binin (biletler uçakta 1,5 Euro’ya satın alınabilir).
Assisi’de uyumanın bir avantajı, kalabalıktan kaçıp sabahın erken saatlerinde Assisi’nin San Francesco Bazilikası’nda olabilmenizdir (sabah 6’da açılır).
Bazilika, İtalya’nın en büyük sanatsal manzaralarından biridir, ancak aynı zamanda dini turlar ve hac ziyaretleri için de önemli bir destinasyondur. Bir hac rotası olan Via di Francesco, Toskana’da başlar, Assisi’de merkezlenir ve ardından toplamda 300 mil kadar Roma’ya kadar devam eder. Aziz’in hayvanlara olan düşkünlüğünden dolayı hacılar, Assisi’de de konukseverlik bulan köpeklerini bazilikanın yakınındaki özel bir alanda gezdirmeye teşvik ediliyor.
1181’den 1226’ya kadar yaşayan Aziz Francis, ölümünden iki yıl sonra, bazilika inşaatına da başlandığında aziz ilan edildi; mezarı mahzendedir. Francis, Assisi’de zengin bir tüccarın oğlu olarak dünyaya geldi ve dini bir vizyonun ardından kendini yoksulluk, iffet ve itaat dolu bir hayata adadı. İtalya’nın iki koruyucu azizinden biridir ve çok sevilen bir figür olmaya devam etmektedir.
Bir tepenin içine muhteşem bir şekilde inşa edilmiş olan bazilika, her ikisi de güzel fresklerle süslenmiş bir alt kilise ve bir üst kiliseden oluşur. Burada Rönesans sanatını icat eden geç Orta Çağ’ın en önemli ressamlarından bazılarının çalışmalarını görebilirsiniz – özellikle de asistanlarıyla birlikte üst kiliseyi azizin hayatından sahnelerle süsleyen genç Giotto’nun çalışmalarını görebilirsiniz. Francis, aşağıda, girişin yanında, kuşlara vaaz veren azizin ünlü görüntüsü.
Bu fresklerde Giotto imzası olan mavi pigmenti kullanarak figürlerine üç boyutlu heykelsi bir görünüm verirken insan ifadesini ve duygularını yeni ve gerçekçi yollarla tasvir etti. Üst kilisede ayrıca Cimabue tarafından freskler vardı. Umbria her zaman jeolojik olarak değişken olmuştur: bazilika 1997’de meydana gelen bir depremde ciddi şekilde hasar görmüştür.
Alt kilisede Simone Martini, Pietro Lorenzetti ve diğerlerinin Giotto ve okuluna ait freskleri var. Giotto veya onun en yakın takipçilerinden biri tarafından yapılmış, ihtişamıyla azizin bir görüntüsünü ve üç Fransisken erdeminin alegorilerini tasvir eden, transeptli kasanın tepesindeki dört freski deşifre etmenize yardımcı olacak derinlemesine bir rehberiniz olduğundan emin olun. Belki de en ünlü filmde Francis, paçavralar içinde bir kadın olarak tasvir edilen yoksullukla evlenir. Çocuklar onlara taş atarken ve iyi giyimli gençler alay ederken, Mesih töreni gerçekleştirir.
Assisi, yemek için büyüleyici bir şehir. Güzel bir eski binada yer alan mükemmel Buca di San Francesco’nun bahçe terasının tadına bakın ve spagetti alla buca, mantarlı, etli ve otlarlı ev yapımı makarna veya peynir, prosciutto ve dana eti ile fırında krep (akşam yemeği) olan carlaccia gibi yemekler servis edin. yaklaşık 35 £ ila 40 Euro).
Daha rahat Osteria da Santu Mangione, sahibinin çiftliğinde yer alır (size sosislerin içine giren domuzun adını söyleyecektir) ve eski şehir ve vadinin binalarını hayranlıkla izleyebileceğiniz bazı harika açık hava masaları vardır. (öğle yemeği yaklaşık 20 Euro’dur).
Bu geziye Floransa’dan başlarsanız, birkaç saatte bir trenler Perugia’ya hareket ediyor ve yolculuk iki ila iki buçuk saat (14,65 Euro) sürüyor.
bu Giotto Otel ve SpaGeçmişi 1899 yılına dayanan restoran, yeme-içme için harika bir panoramik teras sunmaktadır. Çift kişilik fiyatlar 100 Euro’dan başlıyor.
Haberler Seyahatini Takip Edin -de instagram, twitter Ve Facebook. Ve Haftalık Travel Dispatch bültenimize kaydolun Bir sonraki tatiliniz için daha akıllı seyahat ve ilham için uzman ipuçları almak için.